keyboard shortcut

Stel hier je vraag over audio bewerken, mixen, opnemen en herstellen.
Plaats reactie
Lenzz

Re: keyboard shortcut

Bericht door Lenzz »

studiobrandaris schreef:
ma 13 apr 2020, 13:17
Hoi Lenzz,

Ben jij een beetje goed in Audition. Geluid is weer een vak apart (net als kleuren). Ik zoek mogelijkheden om oude geluidopnamen (die bij films horen) op te poetsen. Veelal klinken ze muf. Ik probeer wel wat te knoeien met de Equalizer, maar dat is toch niet zo gemakkelijk. Ik weet niet waar ik moet schuiven, doe wat met iets minder bas en wat meer hoge tonen. Wellicht dat met Dynamics betere resultaten zijn te behalen, maar daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten.

Goed wil ik niet zeggen, maar heb me er aardig in verdiept. Vind het ook leuk dat Ann hier 'n eigen plek aan heeft gegeven m.b.t. de onderlinge - soepele - uitwisselbaarheid.

Audition kent zóveel mogelijkheden om iets te bewerken. Ik kan je bijv. ook 'n 78 toerenplaat geluid aanreiken :lol:

Aangezien audio toch 'n kwestie is van horen: misschien wil je 'n audiofragment plaatsen? Dan kan ik vrij snel wat tips aanreiken.
W10, Asus PRIME X299-DELUXE, Intel Core i7-7820X, Palit GeForce GTX 1070 JetStream 8GB, Corsair Vengeance LED Red - DDR4 32 GB: 4 x 8 GB, NZXT H440 New Edition, NZXT Kraken X52 RGB - Vloeistof-koelsysteem voor CPU, Corsair RMx Series RM750x, APP CC2021

Plaats reactie