After effects

Stel hier je vraag over filmische visuele effecten en bewegende beelden.
Plaats reactie
catmen

After effects

Bericht door catmen »

Hallo,

Op de kunst academie richting digitale beeldbewerking krijgen we nu een cursus(je) after effects, we maakten enkele werkjes, ik wil thuis ook nog even iets proberen maar heb geen AE op de PC, ik dacht dat je dit program kunt downloaden en dertig dagen gratis kan gebruiken? Aankopen zie ik niet zo direct zitten omdat ik mijn handen nog vol heb aan photoshop 2014 en het program AE zelfs in student versie toch redelijk wat kost in functie van het aantal malen dat ik het zal gebruiken, voorlopig heb ik geen voorruitzichten wat dat betreft. Maar als ik beslis van het te downloaden, is het dan de full versie, moet ik het zelf terug van de PC verwijderen en laat het dan geen sporen na ik bedoel krijg ik dan niet voortdurend reclame en/of vragen om het program te kopen? Is er iemand die daar wat ervaring mee heeft?
Alvast bedankt,
catmen
Windows 10 64 bit home, intel Core I9 9900K MSI MAG Z390 A pro, Cooler master Hyper TX3 EVO, 16Gb RAM DDR4, 500Gb SSD 860, WD 2TB, GeForce GTX 1050 2GB PCI-E PCI-E D, LG BH16 BD-R brander. Camera panasonic Ag-Ac90EJ

Ann
Moderator

Re: After effects

Bericht door Ann »

De trial is geheel functioneel.
Na 30 dagen kun je het van je pc verwijderen.
Het wel of geen reclame ontvangen ligt volgens mij aan hoe jij je profile/preferenties invult.
En als je een maal de trial activeert ga er dan ook echt gelijk mee aan de gang. AE heeft een hoge leercurve.
Adobe Community Professional
Asus ROG/i7-7820X/Kraken/64 Gb/Asus GTX1070Ti 8gig
Canon XC10

catmen

Bericht door catmen »

Dat is me in de academie reeds opgevallen Ann,

Het zijn ook maar simpele dingen die we daar mee doen bvb uit photoshop een werk importeren (met de lagen) en die lagen van uit het niets laten samenkomen tot een eindwerk, misschien niet heel duidelijk maar ik kan het niet beter uitleggen ik den dat je er ook mee aan de slag kan voor premiere elements en premiere pro maar daar heb ik het zeker niet voor nodig..
We zullen eens een trial installatie doen.

gr,
catmen
Windows 10 64 bit home, intel Core I9 9900K MSI MAG Z390 A pro, Cooler master Hyper TX3 EVO, 16Gb RAM DDR4, 500Gb SSD 860, WD 2TB, GeForce GTX 1050 2GB PCI-E PCI-E D, LG BH16 BD-R brander. Camera panasonic Ag-Ac90EJ

catmen

Bericht door catmen »

Ann schreef:De trial is geheel functioneel.
Na 30 dagen kun je het van je pc verwijderen.
Het wel of geen reclame ontvangen ligt volgens mij aan hoe jij je profile/preferenties invult.
En als je een maal de trial activeert ga er dan ook echt gelijk mee aan de gang. AE heeft een hoge leercurve.
Ik heb de installatie van AE dan toch maar niet gedaan, blijkbaar was het gebruik er van op de academie eventjes een sprongetje opzij, zeg maar een kennismaking, ik zie er voor mij te weinig nut in om het regelmatig te gebruiken.

Groetjes,
catmen

Plaats reactie