noodstop Premiere

Stel hier je vraag over Premiere CC 2017, CC 2015, CC 2014 en CC
Plaats reactie
studiobrandaris
Contacteer:

Re: noodstop Premiere

Bericht door studiobrandaris »

Audio hardware prefs
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

studiobrandaris
Contacteer:

Waar kan ik Enable Transmit vinden?

Ann
Moderator

Bericht door Ann »

Wrench program monitor of Pref/playback.

Heb je geen speakers?
Welke versie is dit.
Bij mij staat System Default: None
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Adobe Community Professional
Asus ROG/i7-7820X/Kraken/64 Gb/Asus GTX1070Ti 8gig
Canon XC10

studiobrandaris
Contacteer:

versie 15.4.1 (build 6) en ik heb externe speakers
Bij mij stond altijd Systeem Default - Stereo -mix (realtek(R) Audio), maar op jouw advies, tenminste zo had ik dat begrepen, heb ik dat veranderd in No Input, hetgeen niet heeft geholpen om mijn probleem op te lossen, dus ik heb het weer terug gezet naar de instelling zoals die was.

Ann
Moderator

Bericht door Ann »

Toch denk ik dat je speakers die aangegeven staan als niet werkend er iets mee te maken hebben.
Adobe Community Professional
Asus ROG/i7-7820X/Kraken/64 Gb/Asus GTX1070Ti 8gig
Canon XC10

studiobrandaris
Contacteer:

Ik ga kijken of ik dit kan veranderen en of dat het probleem oplost. Kortom wordt vervolgd.

studiobrandaris
Contacteer:

Ann schreef:
wo 05 jan 2022, 14:36
Toch denk ik dat je speakers die aangegeven staan als niet werkend er iets mee te maken hebben.
Als ik dat verander heb ik geen geluid meer

Lenzz

Bericht door Lenzz »

Vergeef me als ik het gehele voorgaande niet in m'n hoofd heb, maar ik kan me herinneren dat ik wel 'ns op suggestie van Ann die speakers uitgezet heb via APP.

Ook heb ik - maar ik weet niet wat je config qua hardware precies is - wel 'ns een melding dat m'n actieve speakers het niet doen. Dan moet ik de interface aan- en uitzetten en ineens doen ze het weer. Heeft met startvolgorde te maken, heb ik gemerkt.

Maar misschien heb ik dit al 'ns aangedragen... :oops:
W10, Asus PRIME X299-DELUXE, Intel Core i7-7820X, Palit GeForce GTX 1070 JetStream 8GB, Corsair Vengeance LED Red - DDR4 32 GB: 4 x 8 GB, NZXT H440 New Edition, NZXT Kraken X52 RGB - Vloeistof-koelsysteem voor CPU, Corsair RMx Series RM750x, APP CC2021

studiobrandaris
Contacteer:

Ik kan niets uitzetten via AP. Ik heb in feite maar één mogelijkheid. De andere instellingen zijn grijs zoals van mijn 3 beeldschermen die geen luidsprekers hebben en een digitale uitgang die niet is aangesloten. Dus via AP kan ik niets regelen , alleen de luidsprekers helemaal uitzetten, maar dat is niet de bedoeling. Op dit moment lijkt het weer stabiel, maar dat komt misschien ook omdat ik toch maar steeds na een paar handelingen opsla. Dat hielp ook in de instabiele fase om zo weinig mogelijk crashes te krijgen. Heel, heel soms verlang ik weer naar de film met schaar en plaksel en een gewone versterker met analoge geluidapparaten. Toen was monteren een stuk overzichtelijker, maar wel met heel veel minder mogelijkheden. Dat had ook z'n charme. Ik merk het met het opknappen van mijn gedigitaliseerde S8 films. Vroeger vond je dit een prachtig beeld, ondanks de zeer geringe lichtgevoeligheid van films, de strepen en stofjes en natuurlijk de trillingen in het beeld omdat 5-assige stabilisatie in je pols zat en toch minder goed werkte dan de huidige mechanische stabilisatie in de lens. Gelukkig kan ik toch steeds doorgaan met monteren al moet ik zo nu en dan even knoeien om weer verder te kunnen. Dank in ieder geval voor alle aangedragen oplossingen. Het is soms net als bij de dokter zitten met een onbegrepen kwaal. "U moet er mee leren leven." is dan het standaard adagio. Ik denk dat ik maar eens een tegeltje laat bakken met die woorden erop en het boven mijn scherm hang.

Lenzz

Bericht door Lenzz »

:D of de artsen googlen even omdat ze het ook niet allemaal weten
W10, Asus PRIME X299-DELUXE, Intel Core i7-7820X, Palit GeForce GTX 1070 JetStream 8GB, Corsair Vengeance LED Red - DDR4 32 GB: 4 x 8 GB, NZXT H440 New Edition, NZXT Kraken X52 RGB - Vloeistof-koelsysteem voor CPU, Corsair RMx Series RM750x, APP CC2021

Plaats reactie