Malwarebites

Algemene zaken, op- of aanmerkingen.
Plaats reactie
catmen

Malwarebites

Bericht door catmen »

Hallo,

Ik had een betaalde versie van malwarebites op mijn pc staan, in die 5 verlopen jaren is er twee maar een file in quarantaine geplaatst, ik zoek ook niet zo veel op internet, ik heb mijn betalingen opgezegd en zit nu met een standaard versie van malwarebites, ik weet niet of dat nog enig nut heeft , blijkbaar doet een scanning niet veel meer en alles is standaard uitgevinkt, vink je iets aan dan word het betalen, vooral ook omdat ik nu om de weerslag een melding krijg dat mijn abonnement verlopen is en een aanbod om terug een activatie uit te voeren dat ik dan weg klik. moet ik het niet beter verwijderen en zijn er goede GRATIS alternatieven, ik ben naar mijn mening nogal goed beveiligd en al wat overlappend is of nutteloos daar geef ik liever geen euro meer aan, in mijn tuin staat een okkernoot boom die overvloedig noten geeft maar spijtig genoeg geen euro's.
alvast thx voor ieders mening,
catmen
Windows 10 64 bit home, intel Core I9 9900K MSI MAG Z390 A pro, Cooler master Hyper TX3 EVO, 16Gb RAM DDR4, 500Gb SSD 860, WD 2TB, GeForce GTX 1050 2GB PCI-E PCI-E D, LG BH16 BD-R brander. Camera panasonic Ag-Ac90EJ

Beheerder
Beheerder

Re: Malwarebites

Bericht door Beheerder »

De (gratis) home-versie van Malwarebytes Anti-Malware loopt niet actief op de achtergrond mee. De computer zal dus niet realtime beveiligt zijn. Je zult handmatig het programma moeten starten om zo de computer te controleren op schadelijke software.

catmen

Bericht door catmen »

Bedankt, denk niet dat ik daar een probleem zal mee hebben om af en toe eens handmatig de scan te starten. Er staat op mijn pc trouwens ook nog een betalende registry cleaner (winsysclean pro X9) op mijn pc die ik ook af en toe eens laat scannen die kuist dan wat op (Chrome cash files,Windows temp folder, internet explorer cash en dergelijke) die vind telkens ook zo,n 184 registry problems waar niets mee gebeurt nadat ik fix problems enter. Maar ik laat het maar zo daar begin ik niet aan te “prutsen”
Na een Windows probleem ( deed geen updates meer) raadde iemand van een pc forum mij aan om free Tweaking.com Windows repair te installeren waar inderdaad het probleem mee opgelost was, dat bestaat ook in betalende verse waar een registry cleaner in zit, back up mogelijkheid en malware tegenhoud misschien is het interessanter om daar een abonnement op te nemen?
Catmen
Windows 10 64 bit home, intel Core I9 9900K MSI MAG Z390 A pro, Cooler master Hyper TX3 EVO, 16Gb RAM DDR4, 500Gb SSD 860, WD 2TB, GeForce GTX 1050 2GB PCI-E PCI-E D, LG BH16 BD-R brander. Camera panasonic Ag-Ac90EJ

Gibbel
Contacteer:

Bericht door Gibbel »

Ik gebruik al JAREN de gratis versie van AVAST en ben daar goed tevreden over.
Je moet wel opletten dat je goed leest dat je de GRATIS VERSIE er op zet want het is een beetje verwarrend omdat je de betalende versie ook gratis kan installeren (maar die werkt dan maar 30 dagen), dus goed opletten dat je de FREE versie installeert, die staat zo ergens vermeld op de site van avast.

Ik heb de link voor je opgezocht en op deze link moet je dus rechts bovenaan de oranje download knop klikken
<<FREE ANTIVIRUS DOWNLOADEN>>

https://www.avast.com/nl-be/free-antivirus-download

Werkt hier al jaren goed...
Sony A6000 - Panasonic HDC-HS700 - GoPro - Sony AX53 - Canon XA20 - Sony HDR-AX2000
i9 (10920) - 64Gb DDR4 - 42Tb (HD)opslag - 2x 1Tb M2 - 1x 1Tb SSD - Nvidea 1060 (6Gb) - ASUS WS X299 SAGE Workstation

Plaats reactie