After Effects CS5

Stel hier je vraag over filmische visuele effecten en bewegende beelden.
Plaats reactie
Eelco

After Effects CS5

Bericht door Eelco »

Goedemorgen als beginneling heb ik een vraagje,

Ik werk met AE cs 5 en wil graag een bestaand ( ontvangen ) filmpje aanpassen, het betreft en promotie filmpje met daarin
een verwijzing naar een website in de US, nu hebben we ook een site in de UK gelanceerd en is het wenselijk
om naar deze URL te verwijzen. Wat de bedoeling is, is om de complete URL die aan het begin van het filmpje in
beeld komt te verwijderen en te verplaatsen naar het eind van het filmpje met de juiste extensie.

Ik heb diverse stappen geprobeerd waaronder de URL selecteren met de rectangle tool en dan te vullen met behoud van
achtergrond op zich geeft het een goed resultaat maar aangezien het een shot is van iemand die naar de camera loopt
vervormen de benen en voeten van deze persoon zichtbaar waar we de tekst hebben verwijderd en dit blijft het hele
filmpje in het desbetreffende gebied zo ( filmpje duurt in totaal 26 Sec.) Ook heb ik het met de toverstaf geprobeerd maar dit
geeft een vergelijkbaar resultaat en de omtrek van de URL blijft duidelijk zichtbaar. Een andere optie zou zijn om via Photoshop
frame voor frame alles te doen maar dat is heel veel werk. Ook met de roto brush tool heb ik geen goed resultaat.

Kan ik een bestaand filmpje zodanig bewerken dat ik ( bijvoorbeeld ) de laag die over het filmpje is geplaatst kan splitsen van het filmpje
en vervolgens bewerken om deze daarna elders in het filmpje te plaatsen ? Of zoek ik helemaal verkeerd ? Alle hulp is op dit moment
welkom.

Alvast dank voor de aangedragen ideeën

Eelco

Ann
Moderator

Re: After Effects CS5

Bericht door Ann »

Wanneer de text is ingebakken is rotoscopen je enige optie.

Je kunt ook de laatste versie van Ae downloaden (7 dagen trial) en Content Aware Fill proberen.

https://helpx.adobe.com/nl/after-effect ... -fill.html
Adobe Community Professional
Asus ROG/i7-7820X/Kraken/64 Gb/Asus GTX1070Ti 8gig
Canon XC10

Plaats reactie